tisdag, januari 10, 2012

Lite nytt

Godmorgon,

Börjar med att bju på en morgonspännbild :)



Har fått i mig mitt första mål, spaghetti och köttfärsås med en proteindrink + omega3, tribulus, zma, multivitamin, glutamin, kreatin monohydrat och på det en liten tablett arginin.

En bra start på dagen med andra ord :)

Idag har jag bröst (tungt) och vader på schemat. Innan jag tog mitt uppehåll på drygt 1,5 månad i höstas (efter dieten som jag avslutade till lucia) så hade jag grymt GO i vaderna, men har kommit ifrån det efter uppehållet. Idag börjar jag dock med att köra på som jag tidigare gjorde efter tammer trainingcamp 2011, vilket innebär minst 12 set vader per pass minst!

Blir ingen solning nu på morgonen då jag är lite lätt röd på mage och bröst, så får se hur det ser ut imorgon istället :)

Har kokat upp några port ris och ska gå och steka lite fläskfilé som jag köpte igår, som får bli dagens andra mål. Sen tar jag med mig 2 matlådor till jobbet som vanligt också.

Sen har jag beställt bl.a. en halskedja då från gasp, hoppas det inte ser allt för fjantigt ut och ser för tjock ut. Då får jag bara ha den på gymmet max, för jag har verkligen saknat att ha en silverkedja runt halsen (nog för att just den troligtvis är i typ stål eller liknande) men just att ha den färgen på kedjan kan vara snyggt. Mer beställde jag en gul animal t-shirt och en annan lite mer civil och "snygg" t-shirt men lyckas inte spara bilderna från gg's hemsida (där jag beställde sakerna). Blir dock att springa förbi på budofitness och kolla om de har några jeans som är snygga. + att jag ska köpa nå nya par skor då mina är .. ja.. rätt använda.

Annars blir det inte så mkt mer idag, hem och sova tidigt som jag gjorde igår. Somnade nog typ 23.30 eller liknande och jag kunde inte ens hålla ögonen öppna längre :)

Nått jag kommer ta med mig från gårdagens axelpass blir de enkla 90kgs fria sittande militärpressarna med 90kg enkelt på 10reps. Hade absolut gått upp högre om jag haft någon passare, men den turen har man inte alltid,

Men ha en bra dag och kör hårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar