lördag, januari 07, 2012

Im back baby!

Hahah tjena!

Formbild på 110kg från i torsdags + en bild på frillan!





Nu är jag tillbaka med bloggandet, har int gjort det sen i mars förra året. Antar att jag mått för bra eller haft för lite användning av det förrän nu igen.

Blev ingen luciapokal för mig i år, jag har haft ett år av väldiga upp och nedgångar, träningen har inte fått lida allt för mkt. Men jag har iaf kört till en 90-95% av vad jag brukade göra.

Något jag märkt med mig är att när jag mår tillräckligt bra med livet, kärlek, vänner och sådant överhuvudtaget så tränar jag inte lika bra. Ligger nog lite i att jag är en sån som måste tycka synd om mig för att ta ut mig ännu mer än vad jag annars brukar. Tur att man inte kanske mått allt för bra sen man vart tonåring ;)

Minns att det var så det började med första dieten när jag var 18år och jag och min första riktiga flickvän gjorde slut. Då jävlar var det dags att få fram rutorna till sommaren, jag märkte också att det fanns en hel del massa därunder också. Då var jag frälst med bodybuildingens glans, man var så mäkta stolt av hur man såg ut under den stora tshirten.

Sen har det i princip varit så att lagom nära tävlingen i USA så gjorde jag och min andra tjej slut och jäklar vilken form jag hade i USA och Tyskland.

Jag känner mig lite så just nu, antar att jaktsäsongen har börjat igen. Vill bli snygg och bra igen, har varit blek, långhårig, ofc stor och muskulös då jag ändå tränat, men inte gått in för att se bra ut. Och det tyder nog på att jag mått bra som det varit. Jag mår väl bra nu också, men jag vill ha mer än vad jag har nu och varit singel i 7-8 månader så självförtroendet är ju i botten!

Ikväll ska jag träna hårt rygg och triceps, sola och köpa hårgelé. Klippte mig igår av världens bästa frisör som dock får vara anonym då hon annars skulle få för mkt beundrare :)



En sjukt bra låt med en relativt okänd countryartist som heter Darius Rucker, bara njuta och ta in hans ord :)





Menee Hanee!

2 kommentarer:

  1. Galning! Kör hårt o tänk inte för mycket. Bah Åk!
    Skämt & sido, Jag känner igen mig i tankegångarna.
    Dock inte i fysiken hehe.

    Låter som du är back on track.

    Det tar vi en myofusion på tycker jag! SKÅL

    SvaraRadera
  2. haha jaa, jag trore är många som känner som vi gör :) Bara hoppas man får vara lite olycklig ett tag så man kör hårt som en galning igen :))

    Japp det är jag, och jag körde sjukt bra tempo idag och höga vikter för att vara lätt rygg :)

    Skål på dig, och kör hårt du med!! =D

    SvaraRadera