onsdag, januari 11, 2012

Vilodag, sola och köpa lite kläder/skor

Godmorgon,



Idag är jag tråkig och vilar, kör ett upplägg med att jag vilar 1 dag tränar 2 och rullar på så.

Men ska dra och sola nu iaf, ta lite köttfärsås och pasta när jag kommer hem, sedan springa ner till stan och kolla lite t-shirts och skor. Köpte mig ett par saftiga skor igår, men behöver fler än ett par :)

Sen är det jobb som vanligt vid 13.30 så går dit direkt efter jag köpt det jag hittat.

Blir två matlådor som vanligt och eftersom jag tog sovmorgon till 10 nu så blir det två lite större matlådor än vad jag brukar ha pga att jag inte hunnit med två nu på morgonen :)

Hoppas ni kör på ni som ska träna, och ni som vilar får äta gott :)

Hör av er om det är något,
MVH
David

2 kommentarer:

  1. tjena, dags för göra nya videos? sett dom gamla ett antal gånger nu så nya videos vore toppen:) ha de gutt,

    SvaraRadera
  2. Ah jo, det är ju det! Gäller bara att ha nån som kan filma som kommer dem upp! :)

    SvaraRadera