onsdag, februari 29, 2012

Haft ett uppehåll pga..

..jag inte hade nått att sätta upp min stationära dator på, körde bara på min htpc i början i biorummet. Och det tangentbordet är inget som man vill sitta och skriva nå noveller på.

Har tagit många rekord under denna månad jag bott själv, sköter allt ännu bättre när jag vet vart jag har allt i köket. Det blir ca 100% roligare att laga mat och stå i köket, och det blir såå mkt godare med egna kryddor.

Rekorden jag tagit är 25reps på 47,5 kgs hantlarna i hantelpress för bröst, 14 reps på 47,5kgs hantlarna i sittande hantelpress för axlar, 110kg x 4 i sittande militärpressar för axlar, 240kg x 1 i mark raw, 180kg x 10 raw enkelt. Vet inte om jag glömt nått, men det kommer fler nu snart igen. Vart sjuk sedan i fredags, imorgon tror jag att jag kan träna igen, så då blire nån vecka comeback, sedan blire att köra ordentligt igen.

Det roliga med dessa rekord är att jag inte haft råd med kosttillskott hemma, bara EAA, omega 3, multivitamin som jag hade med mig från mamma. Och ändå har jag tagit dessa rekord, ska bli kul att hoppa på kreatin och pwos och whey mm nästa månad :)

Juste, har rakat av min fina frilla igen och blivit David igen haha

4 kommentarer:

  1. Stabila vikter du kör riktigt tungt.
    Ska ner nu o dra första passet på 10månader.
    Kommer tänka på dina 47.5kg när jag ligger där med mina 7.5 :)

    Ha'de gött

    SvaraRadera
  2. Hej David!
    Tänkte fråga dig lite om BB i Umeå.

    Finns det någon klubb eller förening i Umeå där man kan få hjälp med BB-träning? Träningsprogram, lite hjälp med vilka muskler man bör utveckla mer/mindre osv? Jag är inte på en nivå att jag behöver detta nu, (jag är på nybörjar-stadiet), men det vore värdefullt för framtiden att veta vart jag kan vända mig.

    Tack för en inspirerande blogg!
    /Oskar

    SvaraRadera
  3. Härligt att få läsa lite av din blogg igen. Kör hårt!

    SvaraRadera
  4. Hej =)
    Vad stor du är =)
    Vad har du för storlek på skjortor/ tröjor??
    Mvh E

    SvaraRadera