söndag, februari 05, 2012

Vila i helgen..MEN FLYTT


En liten fjantig 46" LED tv för att chilla på, och en 92" projektorduk att se på bio med!!




Hemskt val av helger att flytta måste jag säga.. Sjukt kallt är allt jag har att klaga på, men det räcker långt!

Drog till Skeå och räddade en soffa från den hemska staden ;) Jag och Jögga var trött och less efter vi fixat in den i vagnen så vi drog en fin parkering på max. (Tog 3 platser och parkerade åt fel håll) :)

Soffan var dock i sjukt bra skick och absolut värd det höga priser för att vara en 3 sits och beggag :) Men äkta skinn och fruktansvärt fluffig och skön!

Måste tacka Jörgen och Cenny, brorsans polare Patric och Pappa.

Pappa fixade en fin vagn att frakta the stuff i,
Patric fick jag låna hans fina Saab av,
Jögga hjälpte mig bära ut mina saker som jag har hos mamma och fixa soffan med.
Cenny har hjälpt med att flytta saker och städa och bygga hela helgen så utan han hade jag i princip redan blivit klar redan!
Cennys pappa fixade upp projektorduken också :)
Köpte dock ett köksbord på jysk då dom är så små, självklart är bordskivan skev, så köket är inte klart än. Men resten är helt klart 95%igt!

Imorgon börjar allvaret med träning igen dock! Ska bli kul igen!!

1 kommentar: