onsdag, april 24, 2013

2-1

Som vanligt var 3e dag har jag vila.

Sitter med en redbull sugarfree som jag fick av Mathilda och kikar in highlights från nattens NHL.

Randombild från insta, från SM förra året :)

Gick plus/minus 0 på nattens 9 matcher. Lite tråkigt, men hellre det än att förlora hehe :) Har redan lagt denna natts bet! På tal om bet har jag också satsat lite på kvällens CL match mellan Dortmund och R.Madrid. Blir en 50 lapp på Madrid, även om jag egentligen hejar på Tyskarna! Tysk fotboll är verkligen i en ruskig uppgång med en grym formkurva. Pengarna flödar in och de får fram många bra spelare! Kul!

En till randombild, 5 veckor ut från SM förra året :)



Älskade verkligen att Bayern dödade Barca igår, satsade på Bayern så det gjorde saken ännu roligare. Dock bara 20kr, inga större pengar men i a f så det blir lite mer spännande och roligt.

Imorgon har jag axlar och triceps, hoppas jag får nån som kan filma passet så kanske det kommer upp nå bilder och nått klipp möjligen! :) Äta äta idag = bra pass imorgon! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar