fredag, april 26, 2013

Dagen i bilder.

Godkväll!

Idag har man varit ledig från matten och bara varit hemma och lagat mat och ätit. Runt halv 7 tiden hade jag dagens pass och det var rygg, vader och nacke på schemat!

Ägde i NHL 13 och handlade mat innan dagens pass!



Gick väl inte så superbra som jag trott att det skulle men gick väl helt ok.

Gjorde 230kgsom mest i marken raw utan remmar. Annars gjorde jag väl som vanligt, hantelrodd på 50kg (vilket tyvärr är dom största på detta gym). Chins, breda rodd i smith och sist latsdrag med brett handtag. Vaderna tränade jag under tiden (superset) som ryggen.

Vart faktiskt tre övningar och pressade dem ordentligt idag!

Sist körde jag 4 set med hantelshrugs innan jag snabbt gick hem, tog en proteindrink och sedan gick jag, Mathilda och hennes syrra Maya och käkade grillbuffé!

Vila imorgon med massor av käk för att sedan försöka mig på 155/160kg som mest i bänken!


2 kommentarer:

  1. Själv har jag legend 3 sen länge i be a PRO ;) vad lirar du mest på nhl13?

    SvaraRadera
  2. haha Tja tobbe,
    Nja jag lirar ju mest bara live och vanlig match ;) lvl 55 där =)

    SvaraRadera