torsdag, april 18, 2013

Några grymma dagar.

Haft ett par riktigt bra pass senaste tiden, både bra i styrka och motivation.

Har tränat utan PWO och liknande ett tag fast kört vanliga Powerking-energidrycker, och dom har fungerat grymt bra som substitut! Passen är rätt korta, runt 45-50 minuter max och det är ett jäkla drag på intensiteten. Lite vila mellan set = bra fokus!

Minns när man började träna och höll på minst 1,5 timma per pass, visst det var rätt mkt snack också men så kul är det inte att hänga längre efter 8 år ;)

Beställde en hel uppsättning kosttillskott igår, allt från tribulus, zma blandnig till EAA, BCAA, Whey, Creapure monohydrat, PWO, Vitaminer, Omega 3 u name it. Allt gammalt beprövat. Ska bli kul att köra igång en tillskottsorgie igen!

Ute å går med lille Zeke :)



Lite roliga grejer annars:

1. Hela Mathildas familj tränar nu på Sävsjö Hälsostudio, Mamma, Pappa, August, Maya och Mathilda då. Riktigt skön familj med andra ord!

2. Sökt in på Universitet, både i Umeå, Luleå, Örebro, Jönköping och Malmö. Flest program sökte jag i Umeå, så får se om jag och Mathilda flyttar upp sen eller om jag kommer in någon annanstans.

Idag är det vila, igår tränade jag lår, vader och mage.
I förrgår tränade jag bröst och biceps.

Nästa vecka blir det en upptrappning i vikter och lite färre reps, let's go!

Hane
Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar