torsdag, maj 09, 2013

Back on track

Var ett något fint pass nu efter vilan. Hade grym motivation, inspiration och känns att man hade laddat ordentligt med käk nu under vilan! Ville inte sluta, utan körde på länge och tungt!

Min fina MMSports tisha i XXL.



Gick upp som mest på 140kg och 2 set på den vikten. Nu när man inte ska ligga på maxvikterna så blir det mer reps under setten. 130kg gick jag upp på lutande bänkpressen.

Som 3e övning gick jag upp på maxhantlarna vilket tyvärr endast är 50kg. Innan settet på 50kgs gjorde jag ett försök på maxreps på 40kgs och drog iväg 24 reps på dem. Tjejens brorsa filmade, får se om jag lägger upp dem på tuben senare.


Sedan vart det hantelflyes upp till 36kg (inte raka armar, men total stretch). Flyes i cable sedan klar.

Supersettade som vanligt brösten med biceps,



Hantelcurls upp till 40kg (Bilden)
Hammercurls upp till 50kg
Z-stångscurl mot bänk, upp till 60kg + stång.
Sittande bicepscurl, körde bara på 20kgs hantlarna alla set och pumpade ur det sista.

Imorgon äre Ben, vader och mage som gäller!

1 kommentar: