onsdag, maj 08, 2013

Tävlingslicens betald

Igår tog jag mig tid att betala in år 2013s tävlingslicens!

Vill påminna er andra som tänkt tävla att göra detta, så ni inte åker på förseningsavgiften på 1000kr extra! Detta "åkte" jag på förra året, eller hade helt glömt bort att betala in i rätt tid men det känns i plånboken och hjärtat då det är så onödigt!

Imorgon börjar jag träna igen, börjar där jag slutade så det blir bröst/biceps igen sedan rullar det på ;)


Rekommenderar PWOn VIP-X som inte innehåller några obehagliga stimulanter eller liknande, utan endast gamla beprövade och fungerande ingredienser. Denna har jag kört på nu senaste 2 månaderna och gillar den skarpt. Jag blir fokuserad, får ökad pump och blir INTE stirrig som jag kan bli av andra. Den håller mig inte vaken, den är perfekt och rekommenderas starkt!

Länk till VIP-X finns till vänster i menyn eller om du klickar HÄR

Det är lätt att hamna i en bekvämlighet när det gäller just pwo och liknande tillskott, så har ni någon prestationsökare inför passen som ni rekommenderar. Hör av er så ska jag testa den nästa gång! =)

Kör hårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar