lördag, maj 11, 2013

Kanske dom styggaste shortsen

 Roligt benpass igår måste jag säga, inte bara för jag hade dom fulaste shortsen på gymmet. Men också för att jag testade lite hacklift och squats i den istället för riktiga knäböj. Känner mig inte 100% i skallen pga att jag haft lock i ena örat i nått dygn, måste ta tag och spola det eller göra nått åt det. Känner att min koncentration och framförallt balans är lite annorlunda haha.

Instagram buggade som det kan göra ibland just efter jag lagt upp bilden på mina enormt fula men roliga shorts här ovan och jag trodde jag tappat typ 20 följare direkt. Men dom kom tillbaka imorse så var väl bara nån bugg men hade fan inte förvånat mig och det hade jag såklart förtjänat också ;) ! hahah

Men gick upp på 420kg som mest i liggande benpressen, sedan i hackliften vågade jag mig upp på 220kg vilket jag är rätt nöjd med. Har alltid tyckt att hacklift är en rätt obekväm och skrämmande övning, kan göra rätt ont i knäna efteråt men inte igår. Gör man djupa och fina böj och har rätt teknik verkar det gå fint faktiskt.

Matade ur benen med lårcurl och benspark medans jag supersettade dem med 2 olika vadpressar.

Avslutade passet med mage!

1 kommentar: