torsdag, maj 23, 2013

Härlig vilodag

Idag har både jag och Mathilda haft vila från styrketräningen.

Vi gick såklart och körde cardio på crosstrainern men inget annat, förbränningen får hålla i sig trots vila! :)

Var och hämtade ut min beställning från mmsports idag, tog mindre än 24 timmar innan den kom till ICA så är grymt nöjd med servicen som vanligt från dem! Snabbare går inte att få!

Blir intressant med det nya kreatinet, fettförbrännaren och den nya PWOn imorgon, se om det blir nån skillnad ;) Börjar också käka Kasein proteinet också innan jag lägger mig för att sova.

Annars ikväll så styrde jag och Mathilda grillning, jag stod för grillen (Kyckling och lax) och hon för potatisen. Testade göra en egen marinad, den innehöll vatten, rapsolja, grillkrydda, svartpeppar och fajitakrydda. Nu i efterhand så skulle jag skippat fajitan, lagt till lite salt och kanske kycklingkrydda istället :) Får ta och testa det nästa gång! (Det gick iaf att äta)

Ikväll ska vi se en ny film, Mathildas val, tror det var en romantisk komedi, jag gillar inte romantik men vi får hoppas den e kul iaf ;)

Imorgon äre axlar och triceps på schemat utöver kardion, hoppas på bra drag!

1 kommentar: