måndag, maj 13, 2013

Idag startar en minidiet

Som rubriken lyder så startar jag och Mathilda en minidiet inkl morgoncardio idag.

Startade bara med EAA + BCAA och koffein sedan iväg!


Vi gick ut och gick i det fina men lite småkyliga vädret imorse i 70 minuter. Det tycker jag är rätt lagom, varken för mkt eller för lite. Vi ska ju inte bli scenfärdiga såklart utan vi ska bara bli i snygg strand/sommarform :)

Efter cardion var det i med 8 ägg i röra och 1 dl havregrynsgröt + en whey 100% proteindrink från Bodyscience såklart!


Dagens pass var rygg, nacke och vader.

Kör på likadant som då jag tränat annars, dock inga tunga marklyft eller liknande. Gjorde inte ens mark idag då jag kände mig lite för mesig och gay för det haha.

Vi har satt upp att köra denna diet i 4 veckor/ 1 mån och sedan se hur det ser ut. Det brukar göra enorm skillnad på en månad då man ska tävla, dock kör man ju ej lika mkt förbränning men vi får se!

Funderar på att köpa hem en fettförbrännare från mmsports och bodyscience men vet ej vilken än. Ska gå in och kolla senare ikväll och se vilken som verkar ligga närmast hjärtat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar