tisdag, maj 07, 2013

Livsnjut

Nu under min vila är det rejält med livsnjutning från min sida. Har bestämt mig för lite dietande och cardio på måndag och i en månad framöver för att förbättra formen lite till sommaren. Så just nu njuter jag för fullt.

Jag, Mathilda och Zeke. En av mina Big Sam t-shirts!

Mina sköna kläder från Big Sam kom igår också, grymt nöjd! Kläderna känns väldigt gedigna och tunga, osar kvalité om dem måste jag säga! Kommer absolut handla därifrån från och med nu, sjukt bra priser och snygga kläder!

Big Sam kläderna!



Som jag skrev igår så har jag bytt team och sponsor och det kändes riktigt bra att få de jag verkligen ville ha. Så stegade in själv på Melins i sävsjö och fikade lite som ni ser på bilden nedan.


Idag har jag och Mathilda båda varit lediga och inte var det sämre med riktigt grymt väder så vi drog ut och åt lite glass. Självklart hänger lille Zeke med! Sedan svängde vi in hos Mathildas farmor och hennes gubbes sommarställe. Fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar