måndag, maj 06, 2013

Team och sponsorbyte

Som rubriken lyder så har jag och Team BMR valt att gå skiljda vägar.

Däremot tycker jag det är otroligt kul att få berätta att jag nu ska tävla för MM Sports Team! Det känns väldigt naturligt och roligt då jag ofta handlar där och handlat deras produkter till och från sedan jag började träna!

Detta är ett Team och ett gäng med MYCKET erfarenhet och ser fram emot att få deras expertis när det kommer till allt som har med träning att göra. Trots att mina 8 år i gymmet kan kännas som en lång tid är det inget jämfört med den expertis många på mmsports besitter.

Jag har redan mina favoriter från deras sortiment från bodyscience, och jag kan med rent samvete säga att det är den bästa kvalitén på tillskott i den prisklassen! Det vet jag att jag inte är ensam om att tycka så det känns verkligen hur bra som helst att få representera dem hädanefter.

Har ni några frågor om produkterna och vad JAG tycker att dom gör så hör av er när som helst. Antingen på bloggen, Facebook eller mejl!

Annars har jag nått ett ny milstolpe både på bloggen OCH instagram. 300 inlägg på bloggen och 300 följare på instagram!

3 kommentarer:

  1. Sjukt roligt! Är övertygad att både du och mmsports kommer ha riktigt bra utbyte av varandra :) lycka till i din satsning

    SvaraRadera
  2. Välkommen ombord David :)
    /MVH Andreas @ MM Sports.

    SvaraRadera