onsdag, juli 17, 2013

Ändringar i schemat, lite av min sommar + bilder!

Först och främst ligger vågen på 107kg (började på 114kg i april/maj) och jag tror jag stannar upp här med min lilla diet. Tycker magen och allt dragit ihop sig snyggt så när jag börjar deffen i oktober kommer det gå lugnt och fint till!

Tagits igår.


Har också gjort en nytt schema idag, såhär ser det ut!

1. Vader, Lår
2. Axlar, Triceps, Nacke
3. Vila/Mage
4. Rygg, Biceps
5. Bröst, Vader
6. Vila
7. Starta om på 1!

Sen i Juni har jag lyckats få ett sommarjobb på en industri här i Sävsjö. Där hänger jag upp karmar och dylikt på ett band som sedan trias och lackeras för att sedan packas. Jag gör väl allt möjligt på detta jobb, där jag behövs, och jobb finns det gott om så det har jag inte behövt oroa mig för.

Jobbets "fina" lilla lastbil!


Simon och Jenny kom och hälsade på över en natt när de varit nere med bilen i södra Sverige!



Har ledigt i 2 veckor för att sedan börja jobba där igen, tills jag börjar högskolan.

Har som sagt kommit in på universitetet, ska plugga nät och kommunikationsteknik 2 + 1 år! Känns roligt då det är data, nät, underhåll jag har lätt för. Härligt med lite fördjupande kunskaper.

Var nu i helgen även i sthlm med polare från Umeå och såg Iron Maiden! Var ett grymt drag, trots det dåliga ljudet i arenan. Vi var väl en 56.000 sammanlagt :)



Annars rullar allt på, ska till Öland ikväll där Mathilda med sin familj är och stannar till på Söndag. Sen har jag då ytterligare en vecka kvar innan jobbet börjar igen. Känns sjukt skönt att veta vad som komma skall nu framöver ett tag. Skönt att slippa arbetsförmedlingen, försäkringskassan och liknande =D

Avslutar med några fler bilder.


Tryck efter bröst/biceps!


1 kommentar:

  1. great update shots! It looks like you are enjoying summer :)

    SvaraRadera