onsdag, juli 24, 2013

Biceps/Triceps

För första gången sen jag startade och var 16 år har jag tränat biceps tillsammans med triceps.. Och AJ vilket sinnessjukt tryck jag fick i armarna. Hade nästan svårt att röra på fingrarna ordentligt, det gick men det kändes lite annorlunda!

Gjorde ännu ett nytt schema i sista stund sen jag hade modifierat mitt gamla lite lätt. Nu vart det lite fler ändringar och hoppas det kan ge mig det jag behöver. Iaf kanske lite skillnad innan nästa tävling!

Såhär ser schemat ut, som ni ser prioriterar jag vader (som jag gjort rätt länge nu) men också axlar och rygg! Vill se bredare ut i överkroppen, underhåller bara låren och biceps. Triceps försöker jag få upp lite mer.

Dag 1: Baksida axlar, lats, traps
Dag 2: Vader, lår
Dag 3: Triceps, Biceps, mage
Dag 4: Vila
Dag 5: Framsida axlar, ländrygg
Dag 6: Bröst, vader
Dag 7: Vila
Starta om med Dag 1.

Bild från dagens pass:

Då mina armar annars ligger på 49,5cm utan tryck (senast på Mathilda mätte), måste dom enkelt legat över 50cm under passet!

 

1 kommentar: