torsdag, september 05, 2013

Tillbaka i Ume!

Då är man tillbaka i Umeå efter ha bott i det härliga Småland under 10 månader. Det har varit en jättebra tid och jag trivdes grymt bra där, härliga människor, trevligt gym, älsklingens familj har vart underbar och jag saknar dem så mkt redan! De fick mig att känna mig så välkommen, vi kom varandra väldigt nära och de känns precis som min andra familj. Är lyckligt lottad som har två st familjer nu!

Har nu varit i Umeå en vecka. Började Universitetet i måndags och har hunnit med att träna genom kroppen en gång också. Var ju sjuk den sista veckan i Småland så fick mig sisådär 1,5 veckas ofrivillig vila tyvärr.

Ikväll såg jag mitt älskade Löven slå Timrå i sista matchen innan riktiga säsongen startar! 2-0 vart resultatet, var väl en ok match.. Mkt utvisningar i andra perioden och slutet på första och det var då det märktes att Löven kom av sig. Första 10 minuterna och 3e perioden var riktigt bra från vår sida!

Snart helg, ska bli härligt trots den lugna starten, ser främst fram emot att jag, mamma och brorsan ska ut och äta imorgon och sedan är det Sverige-Irland i en måstematch för avancemang till VM!

Mitt paket med kosttillskott har också kommit från MMsports men har ej hunnit hämta ut det så gör det imorgon istället!

Forza Löven,
Ciao


5 kommentarer:

  1. Har en fråga. Vad ligger du på för reps antal /sets när du tränar?

    Mvh

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Det varierar rätt mkt faktiskt. Under vintern/våren var det ibland ner på 1-3 reps bara (sista setet på en övning, t.ex. knäböj eller marklyft.) Men just nu är det inte över 12 och ej under 6 reps/Set
    MVH

    SvaraRadera
  3. Roligt med razzia på gymmen igen, återigen kommer polisen in med friluftsbyxor/mjukbrallor.

    Sätter sig och kollar på folk som tränar, på iksu tog de b.la in en grabb som var runt 20 bast å såg relativt tanig ut.

    Bra jobbat polisen, återigen diskriminerar ni folk och slösar skattepengar.

    SvaraRadera
  4. Jo jag fick höra av en annan kille som inte heller är speciellt stor alls att han vart inplockad. Dock inte ens pga storleken utan pga "andra" utseende-relaterade misstankar.

    Bara att JO-anmäla och stå på sig. Är man emot diskriminering av myndigheter bör man dra sitt lilla strå till stacken och visa vad man tycker om detta.

    SvaraRadera