lördag, oktober 04, 2014

Kaffe med gobit

Idag har jag ätardag, får fuska lite som jag vill med kosten. Blir förhoppningsvis inget överdrivet, fylla på med främst bra näring men naturligtvis några mindre bra i.

Bild från gårdagen.


Bild från passet igår, bröst/triceps



Björklöven tar emot AIK hemma idag 16.00 och därav min rubrik. Då jag idag får fuska blir det inte endast kaffe i kiosken utan även en gobit som annars bara mina polare brukar trycka! Otroligt underskattat med en liten fika under hockey :)

Ska hälla i mig min lilla "prestationsökar-kombo" i form av MMsports Bodyscience: Jacked-XX, Citruline Malate och Creapure (finaste kreatinmonohydrat du kan finna!). Tyvärr har jag slut på brustabletter av c-vitamin som jag också brukar slänga i.


Har fått i mig en rejäl frukost i form av 5 hela ägg i en äggröra, 250g kvarg med lite valnötter i, 2 lingongrova med ost och smör på. Det toppade jag med en powerking framför datorn, MYCKET fint.

Vader och lår på schemat. Satsar i princip inget på mina lår just nu, försöker endast få upp vaderna (och det har givit resultat) sen jag verkligen gått in för det. Mina vader kommer kanske tillsammans med magen vara det som gått fram bäst sen SM 2012. Ska bli så kul att se skillnaden på Lucia!


1 kommentar: