måndag, oktober 06, 2014

Ganska mkt bilder

Igår hade jag en sådan där dag att jag hade noll motivation, noll vilja att ens träna och var trött. Det var ett mycket tråkigt väder ute också som säkert bidrog till hur man kände. Dock hade jag ju laddat på med massor av gött dagen innan så jag visste att bara jag tog mig dit skulle det gå grymt när jag väl fått upp pulsen! Jag har varit med tillräckligt länge i gemet för att veta att det skulle bli ett grymt pass, som sagt, bara om jag tog mig till Iksu.

Stod och nästan tvekade på om jag orkar byta om till träningskläder men tvingade mig och slängde på dem för att bara ta den färdigpackade gymbagen och springa ner till bilen lol.

Passet då? Jo det gick riktigt, riktigt bra och ju mer in i passet man kom ju starkare och mer fokuserad blev man. Precis som jag förstod att det skulle bli!


En gobit jag tog innan löven-matchen i lördags. 


 Efter matchen då Löven slog AIK med 2-0.


Och sist men inte minst en mycket cool höst-bild jag tog på kvällspromenaden.
(Halloween eller vad?)


1 kommentar: