tisdag, oktober 14, 2014

Liten "Teamträff" och allmänt!

I söndags så hade jag och Ida Johansson från Team MM Sports en egen liten teamträff då hon var i Umeå på besök från Övik. Hennes syster pluggar i Umeå och då hörde hon med mig om det fanns möjlighet att träffas och köra ett pass ihop för omväxlings skull. Självklart är det trevligt med omväxling och det vart ett pass med hög intensitet, mycket blandade övningar och intervallträning efter styrkan.
 

Hon ska tävla för första gången på Decembercupen i Lund 1 veckan innan jag ska ställa mig på scen i Göteborg så vi båda var på strikt diet. Då slog det mig att jag hade 7 veckor kvar istället för 6 som jag trodde eftersom hon påpekade att så var fallet. Då kollade jag upp det på kalendern och mycket riktigt var så fallet. Dock är det ett angenämt problem att ligga 1 vecka före i dieten så tog mig 4 nötfärsburgare på kvällen efter passet lol :)


Från träning till skola så har jag och min entreprenörsgrupp från klassen varit på möte hos ett företag för att fila vidare på svagheter och förbättringar till vår applikation vi ska skapa. Allt från hur appen ska kunna göras ännu bättre (funktioner) till hur vi ska sälja in den till andra företag som vill med på projektet. Tycker vi har fått ut mycket på våra två möten hos detta företag och vi har tagit till oss en hel del som vi känner att vi tror på.

Sipprar just nu på en PK och BCAA-XX (Lemon)


Igår hade jag vila från styrketräningen så idag är det rygg/nacke på ingång. Hoppas herr Mikael Lodesjö är på humör som vi planerat ;)

Randombild från cykelbron jag alltid korsar på mina promenader.


Hörz
Ciao

1 kommentar: