söndag, juni 21, 2009

Sittandes trött på arlanda, slutet gott!

Japp, sista dagen är snart över och jag är hur nöjd som helst!

Denna resa har varit en riktig upplevelse och man har verkligen fått testa på att vara fitnessmodell på riktigt..Dessutom i 3 hela dagar, vilket säkerligen är lite jobbigare än bara en "shoot"!

Marc har varit en riktigt bra fotograf och har verkligen bjudit på sig själv, skämt bort mig med en hel del restaurangkött med endast det bästa köttet i dusseldorf!

HAHA dessutom har han varje dag lagat minst 6-7 matlådor till mig till fotograferingen med ris, kyckling, broccoli och tomat! TACK MARC!

Träffade Mario Klintworth för sista gången idag när jag körde cardio på ett tredje gym som också var av sorten McFit! Riktigt bra gym för övrigt.. Dock inte deras crosstrainer.. UNDER ALL KRITIK!

Körde lite extra mage och korsrygg som vanligt under mina cardiopass!

Sedan var det snabb dusch som vanligt, och som vanligt på McFit gymmen kostar det PENGAR att använda duschen.. riktigt illa... Efter duschen, direkt till sista shooten, som var riktigt häktig men vi fick till några bilder iaf.

haha, jag och marc hade tänkt att köra lite Conan stuk på bilderna bara på skämt, med svärd, peruk och allt.. Men vi hann tyvärr inte!! Får bli nästa gång!

Suttit en massa på arlanda igen.. dock bara 4 timmar idag.. Läst muscular development, käkat Marcs kyckling och dessutom druckit protteshakes naturligtvis!

Nu går mitt plan snart, ska hinna till gaten så jag måste skynda mig.. (skriver detta inlägg klockan 22.09) Men jag publicerar det när jag laddat upp lite bilder när jag kommit hem till Umeå =)

Hoppas alla mår bra, hoppas det blir en bra ny vecka för oss alla.. Och imorgon drar jag till arlanda igen för att vänta i 13 timmar till USA resan.. Drygt, men det är livet ibland också, DOCK VÄRT DET!


Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar