tisdag, juni 23, 2009

Bilder från Tyskland


Klicka på för att förstora.








7 kommentarer:

  1. Okey men hur hitta han dig från första början? Är han en känd fitness fotograf lr?
    om man skulle vilja göra samma steg som du gör i din karriär vad ska man göra då t.ex?

    SvaraRadera
  2. Jag hade en användare på Bodybuilding.com där jag hade lagt upp egna bilder. Sedan kontaktade han mig genom min E-Mail adress som stod på sidan.

    Förstår inte riktigt frågan, men ta och skapa en användare på bodybuilding.com för att sedan lägga upp dina bästa bilder.. Jag var ju inte ute efter detta, det vart bara som det vart!

    Hoppas du blir kontaktad av någon, annars borde det finnas andra vägar att gå.. Har dock ingen aning om hur tyvärr! =/

    SvaraRadera
  3. David lilla - hoppas du fattar att de som kontaktat dig är ute efter annat än "bodyuilding". De bilder han nu tagit måste du väl förstå är för någon/några gay-magasin!!!
    Tänk dig för, även i USA!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Dessa bilder är inte tagna för något gay magasin eftersom han tar dessa bilder privat och lägger upp på sin egna sida.

    En hel del olika kategorier på dessa bilder, och det är just för att kunna visa upp alla olika om jag någon gång ska kunna visa någon referens eller något.

    I USA kommer jag också tänka mig för =)
    Tack för visat intresse!

    SvaraRadera
  5. åh.. bara måste fråga *s*
    Svenska här.. eller ja halvfinska o ett totalt muskelfreak *s* du har inga svenska lite "äldre" (jag är 23) polare i östergötland möjligtivs.. alldeles för ont om killar som har kropp som dig här o vore kul o få någon o berömma lite för deras kroppar

    SvaraRadera
    Svar
    1. men visst finns det allt! ;)

      Radera
  6. great shots, congrats!

    SvaraRadera