måndag, juni 22, 2009

Sista dagen i Umeå och USM på JÄTTELÄNGE!


Det är så mkt som händer och virrar uppe i min skalle just nu.. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, något som är bra är att jag packat allt och att jag vet vad jag ska ta och införskaffa!
Har redan varit och kört morgoncardio.. Dock bara 15 minuter och rygg och magträning lätt..haha!

Om 40 min efter jag införskaffat allt blir det gymmet för en sista gång innan jag flyger till Arlanda ikv 19.00! Det blir bröst och triceps för min del, ska bli skönt att pressa ur allt nu innan denna långa äckliga resa.. Börjar bli lite less på detta kan jag lova!


Har inte tid att skriva så mycket mer nu faktiskt, nästa gång jag skriver här på bloggen är jag i USA troligen! Det kommer bli riktigt kul detta, fyfan va jag ska visa vad vi Svenskar verkligen går för! Blir mycket bilder jag kommer dokumentera med mig över här, dessutom troligen några träningsvideos med jag, Adrian, Saul och säkerligen mer som jag kommer hänga med!

God bless America känner jag verkligen just nu, att man får en sådan här chans är riktigt otroligt faktiskt.. Jag kunde ej tro detta för runt 1 år sedan då jag kom med i Bodys "Fysik på gatan".. HAHA!

Tack Sverige, kommer sakna alla här hemma...Men man har ju alla forum, comunitys, msn och bloggen naturligtvis!


Peace,

8 kommentarer:

  1. Fan vad kul att följa! Detta blir ju favoritbloggen i sommar. Stort lycka till i USA och hoppas man får se dej på ngn svensk scen sen! Sista bilden e dessutom skitsnygg! Helt enkelt, kör på, jag e ett fan!

    SvaraRadera
  2. Älskar den bild där du sitter på gatan, cool! Ha en bra o trygg flygresa och .. kom ihåg att njuta av varje minut du är där... Live the life!

    - M*** ;)

    SvaraRadera
  3. Till första kommentaren:

    Tjenare, kul att höra, riktigt kul faktiskt! =)
    aah jag kommer säkerligen ställa upp i Sverige också, inte än bara =) Kanske lucia nästa år? vem vet =) Jag gillar verkligen den bilden också, riktigt snygg faktiskt! Jag kommer köra på för er svenskars skull, ska fan inte skämma ut er! (Dock äre ju första gången jag går upp på scen, men fysiken ska det inte va nå fel på!!)

    Till kommentar 2:
    HAHA verkar många göra faktiskt, men jag vet att du gillar mina flesta bilder faktiskt ;D

    Det kommer jag göra, tack för tipset dock =D

    SvaraRadera
  4. nya Rambo :P
    ser lovande ut iaf hoppas att du klarar dig bra på andra sidan å fastna inte där borta eller både och då kanske man får komma över å hälsa på.

    SvaraRadera
  5. HAHA eller hur!!
    Tack mannen, och om det blir så att jag stannar där lite senare, då blire fan invites till Sverige! =D

    SvaraRadera
  6. Tror faktiskt att det kan gå riktigt bra för dig. inte bara inom bodybuilding utan ochså vad gäller modeljobb och annat inom showbiz

    lycka till i framtiden och visa alla tråkiga svenskar att bodybuilding är en bra sport

    SvaraRadera
  7. Kul att du valt bodybuilding som sport. det enda som är synd att svenskar har så dålig attityd till den sporten bara. Måste till usa om man skall kunna lyckas.

    lycka till framöver och hoppas att du lyckas i staterna

    SvaraRadera
  8. Tack för era kommentarer, kul att höra!
    Jag ska nog allt visa dem lite ny gjutet svenskt stål här borta!

    Kom just in i lägenheten för ca 20 minuter sedan! =)

    SvaraRadera