torsdag, juni 25, 2009

Dag 2, Florida!


Shitt, idag är det riktigt nice väder här borta vill jag lova..! Känns nästan inte ens roligt att ta sig ut, det är fööör varmt och jävligt, men det är ju det vi Svenskar gillar när vi är utomlands så..Lika bra att njuta va?


Har just varit uppe och ordnat 6 st kycklingfiléer och en massa ris till mig, John och Saul! Hoppas de gillar dem bara.. Dock känns det lite fusk att jag bara har liiite, lite salt och peppar på mina filéer, och John och Saul fettar på med Majonäs och shitt..! Menmen, efter tävlingen mina vänner... Då ska jag ta mig tid att testa käka lite olika saker som Amerikanarna är kända för, dvs. FET JÄVLA MAT!

Nämen, det börjar bli dags för att hälla i mig min protteshake och bege mig till morgoncardion och svettas som en galning! Har dock redan tagit i mig min första dos av Meltdown och Krealkalynet! Meltdown ska man bara ta på morgonen när man vaknar och alkalynet ska man ta 2 tab. när man stiger upp, och 2 innan träning!

Sedan när det är dags för att visa upp min Svenska, köttiga rygg, så ska jag testa naNO Vapor för första gången, har faktiskt stora förhoppningar på den.. Satt nämligen och läste både om den och meltdown på vägen hit från philly i tidningen muscular development.. Om Branch Warren kör med naNO, då ska jag också det !

Ni ska också få se hur gymmet ser ut idag, ska nämligen ta en bild på det!

Nu blire Morhoncardio,
Återkommer som vanligt!
Peace!

Vi både andas, äter, sover, dricker, tänker, tränar bodybuilding i denna lya!



Nu har jag suttit och pratat med en massa folk osv på msn och dessutom fått hem mina nya kostillskott som John beställde åt mig innan jag kom hit! Min morgoncardio gick riktigt jävla bra, jag körde på ännuhårdare än igår eftersom jag nu börjar känna mig bättre sen resan osv. Jag kan knappt fatta att det är andra dagen jag är här, det känns som att jag , John och Saul har kännt varandra ett jävla tag.. Iofs har vi snackat en del på msn innan resan osv, men ändå!


Jag var ensam på gymmet idag under min cardio eftersom John stack hem igen för att fixa lite saker, och Saul bulkar just nu så han låg och sov eller satt med datorn.. HAHA! Det är lite jobbigt ibland att se Saul och John käka vad de vill medans jag sitter och endast trycker i mig nyttiga saker! Men jag är så lättmotiverad så jag bryr mig inte så jättemycket och tänker på hur dåligt det skulle vara om jag åt samma sak osv.. !


Under cardion testade jag ha på mig ett av mina långa par Gasp byxor för att se hur mkt jag skulle svettas.. Jag menar, svetten forsade redan igår när jag hade shorts.. Men jag ville svettas ännumer, av någon anledning känns det som att jag blir mer "lean" om jag svettas mycket än om jag svettas lite mindre!


Det var dock inga problem att känna sig mer "lean" om man säger så.. Efter typ 2 minuter.. Såg man ungefär exakt vart min röv var med hjälp av svettfläckarna på byxorna! Men det är ingenting jag bryr mig om, alla här i Florida svettas som fan under tiden de kör på crosstrainern, gångbandet osv!

Dessutom känner jag mig mycket piggare idag än vad jag gjorde igår, man börjar bli van med tidsomställningen antar jag.. Passet gick som sagt förbannat bra, ville till och med träna lite mer, men jag och John hade kommit överäns om att jag skulle vara klar en viss tid. Därför är det bra om man är klar vid den tiden har jag fått reda på..! Inte som hemma i Sverige då alla vet att om jag säger en viss tid, så plusar man på med minst 30 minuter.. Då får de fram vilken tid vi kommer ses ! haha


Detta är de nya produkterna som John beställde till mig!



Detta är då gymmet vi tränar i!
Har i princip allt man behöver, plus pooler, baskethall osv!



Nu ska jag snart dra på dagens andra pass, som är RYGG!
Då ska John och Saul få se mig i något av mina Gasp tanktoplinnen! ;)

Återkommer som vanligt..!
Peace!

Shitt.. Nu efter passet känner jag mig ganska tom i skallen faktiskt hehe! Jag hade bara ätit en måltid, druckit 3 proteinshakar innan ryggpasset.. Och då hade jag ju innan haft morgoncardio dessutom.. Sen tog jag min gainer just efter träningspasset..

Jag tror jag tränade latsen med runt 6 olika övningar idag, jag ville bara inte sluta! Avslutade med lite korsrygg och vanliga deadlifts, naturligtvis lättvikt så jag inte gör mig illa! Jag måste verkligen bygga min rygg bredare, den är faktiskt riktigt tjock osv, men bredder är under all kritik!

Efter det gick jag och Saul till ett lokalt poolställe för alla som bor runt omkring detta område!
Riktigt skönt att slappa i poolen och sedan stiga upp för att sola lite.. Dock var klockan runt 5 så solen tog nog inte på så jättemycket! Men skönt och avslappnande var det vill jag lova!

Nu har jag ätit mitt andra mål, kyckling och ris.. Tror jag nästan åt lite för mycket på en gång, men så är det när man inte sköter maten riktigt som man ska!

Nu blire endast att slappa framför datorn och äta mycket ikväll, imorgon ska jag träna axlar och biceps, mina favoriter med andra ord! Kanske ber Saul eller John ta några bilder imorgon under passet, vi får se =)

Peace!

6 kommentarer:

  1. hur varmt är det egentligen? :)
    Det är gizzo och inte din brorsa:P

    SvaraRadera
  2. haha det är runt 30--35 grader dygnet runt!
    Fuktigt som fan som du kanske förstår, och träning är awsome!

    Ahaa okej! "Den andra André" =D

    Allt bra där hemma då?

    SvaraRadera
  3. Det låter nästan som du känner dig hemma där, kul att höra :) Kötta på / jimmy

    SvaraRadera
  4. Haha du ska veta att jag känner mig hemma, kan inte tänka mig hur det kommer att vara runt efter tävlingen faktiskt xD

    Då kommer jag nog känna att jag nästan bor här på riktigt =D

    Köttade rygg som fan, John och Saul gjorde stora ögon när jag matade och tog av mig gasp t-shirten till tanktopen =D

    SvaraRadera
  5. Alltså de är ENORMT kul att läsa ditt bloggande! blir fan avis när jag läser! du verkar ju ha det grymt bra! Kör hårt å fortsätt skriva de är kanon!
    /Stefan.T (chill @ apberget)

    SvaraRadera
  6. Fan va nice att höra mannen!
    haha jaa, vad kan man säga mer än att jag haft mycket tur med allt detta.

    Klart jag fortsätter att skriva, det är ju kul! =)

    SvaraRadera