onsdag, juli 08, 2009

4 dagar kvar till tävling, mitt sista träningspass!

Oj vad tiden går snabbt måste jag säga, det är nästan lite skrämmande, men samtidigt så känns det jätteskönt!
Jätteskönt att inte behöva dieta nå mer på ett tag, att ha friheten att kunna dra i sig i princip vad som helst om man känner får något speciellt! Att slippa gå hungrig då och då kan ju också vara skönt att skippas, dock måste jag säga att det inte finns en roligare tid att träna än under deffen.

Jag vet inte om de flesta känner så eller inte, det beror väl på om man är rädd för att visa upp sin "build" eller inte.
Jag vet då att jag älskar att ha mina tanktoplinnen under dessa deffperioder då man ser allt under den tunna huden! Ådror och senor och allt vad det är, underbart!! Nästan lite konstigt, just nu sitter jag och längtar till då jag ska börja bulka på riktigt, då jag ska beställa hem bulkkosttillskotten med en massa gainers osv, men samtidigt kände jag också att jag längtar till nästa deff, som kommer under våren, beroende på vilken tävling jag ska ställa upp i!

Just nu lutar det faktiskt till USA och Florida igen, men i musclemania! Skulle faktiskt vara riktigt skoj!
Sedan planerar jag att ställa upp i Lucia samma år i GBG, bara jag har pengar till det vill säga! =)

Men nu måste jag fokusera på denna tävling naturligtvis, och det har jag, tro mig!
Känns riktigt roligt!

Sedan måste jag säga att Under Armor shortsen funkade och kändes riktigt bra igår! Var mycket roligare att träna i dessa shorts än då man har på sig ett par långbyxor och man vet knappt vart man har benen xD

John ska ta och dra till nån doktor igen, eftersom han har hudcancer.. Denna mannen har det inte lätt, men alltid lika glad och skämtsam.. Det är sjukt, han ger mig typ inspiration!!
Så när han drar till doktorn hänger jag på och kör dagens kardio, runt 11.15 ska vi dra, sen kommer jag typ få vänta 20 minuter på gymmet innan han kommer och hämtar upp mig, p.g.a. att doktorn han ska till bor ganska långt bort!

Men det är inga problem, bara att ta med sig protteshaken med lite extra dextro i! =D

Nej hörrni ska ta och göra allt i ordning innan dagens första pass, återkommer senare som vanligt!

Träna på hårt ni också,
så hörs vi senare!

Nu väntar jag febrilt på att maten ska bli klar, dragen åt skogen vad jag känner mig slapp och slö..
Dessutom var det deffens jobbigaste och drygaste kardio imorse, jag orkade knappt flexa hamsen under tiden jag gick på treadmillen! Nu känner jag att det ska bli riktigt skönt att få detta avklarat, att ställa sig på scenen, göra sitt bästa och visa vad man åstadkommit! =)

Jag gjorde en liten sneakpeak nyss nu efter kardion, riktigt slut på kolhydrater osv, som ni får ha i tankarna!
Gör en rear latspread och en back double biceps, två ganska bra poser för min del!

Nu ska jag se till att riset blir perfekt sen ska jag ta och trycka i mig nån kycklingfilé till riset,
sen blir det väl rygg och biceps på mitt sista pass! =) Hoppas ni gillar filmen, kommer säkert upp nån imorgon också!

Rear latspread & back double biceps from me to you.



På veckans nya fråga ser jag att det är många läsare som tränar riktigt hårt!
Kul att se!! =D

Nu har man gjort slut på sitt sista pass innan tävligen, Biceps/Rygg, varken mer eller mindre!
Körde verkligen järnet från början till slut, kardions trötthet satt kvar under passet, men jag tog mig igenom det med stil!

Jag älskar verkligen mp3 spelare!
Varför jag tar upp det, beror på att det var två äckliga kärringar, som betedde sig som ett par fjortisar, lät och hade sig.. Fyfan, jag ville bara spy på dem! Så patetiskt, och kläderna de hade på sig var fan inte tänkt för deras ålder för den delen heller! Som tur är satte jag bara i mina öronpluggar och lyssnade på hög skön musik istället!

Tog mig faktistk tid att filma en övning från det sista passet, hantelrodd, lätt vikt, men det är det ända rätta just nu! Jag filmade faktiskt då Saul skulle göra några benpressar.. Men av någon anledning kan han inte koncentrera sig när det filmas, så han misslyckades direkt vid båda filmtillfällena!

Filmen, hantelroddar, sista passet.





Nej nu har jag fyra st. fiskfiléer i ugnen som bara väntar på att bli uppkäkade av mig!
Dock blir det två st åt gången, får ta två till efter ett tag!

Poseringsträning resten av dagarna yes!
Sov gott!

10 kommentarer:

  1. synd att han har cancer fan :(, men de bara ta och bita ihop och kämpa :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen det är hemskt att han har det, men tro mig, man märker det inte på honom ett dugg!
    Han är en riktig fighter med gott humör och han är riktigt jävla rolig också!

    Och att han har den värsta värken i nacken och ryggen är också helt sjukt.. Jag fattar inte hur han orkar med livet?!

    John är en inspiration!!

    SvaraRadera
  3. Haha du tog min fråga :]

    Men den viktigaste är ju, hur många ggr/v tränar du David?;)

    SvaraRadera
  4. haha du var ju först ;)
    haha preciiis!
    Jag tränar ganska mkt nu om jag ska vara ärlig!
    2 gngr per dag =D
    Blir ca 12/veckan nu under deff! =D

    SvaraRadera
  5. btw, vad ska du göra i tre hela dagar utan träning då? :p

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen det var ju 20 år sen idag.Då visste vi inte att du skulle vara i USA på din 20 års dag.Ha en bra födelsedag och lycka till på tävlingen Pappa

    SvaraRadera
  7. grymma lats, keep up the good wooork :P, kommer vara skönt säkert att bli sprejad helt brun, muskler/konturer syns ännu mer, så du kommer nog äga :)

    SvaraRadera
  8. Poseringsträning och bara ta det lugnt.. Sola lite utomhus osv =) Dock kör jag ju kardio som vanligt under morgonen!

    SvaraRadera
  9. Tack Pappa!
    Hahahaha nej det visste vi inte för knappt i månad sedan ens! xD Inte att det var helt 100% iaf! =)

    Tack det betyder enormt mycket!!
    Fick ett sms av farmor inatt xD

    SvaraRadera
  10. Till Fidel:
    Tack, jag har dock lite svårt med latspreaden, eftersom det tar mycket massa att fylla ut min längd! Men det börjar se bra ut!

    Joduu, det blir 2 lager har jag bestämt mig för, man kunda välja typ 4 lager om man ville.. Men det kostade 100 dollar, och vill inte ruinera John mer än vad vi gör med all mat! xD

    SvaraRadera