fredag, juli 31, 2009

Igår och idag!

Igår var jag så less på att skriva lite blogg så det vart en vilodag från bloggen helt enkelt!
Hade annat att tänka på, packa lite inför hemresan osv!

Men igår tränade jag rygg och biceps för första gången i mitt liv faktiskt, och jag märkte ruskigt stor skillnad på vikterna när jag började med första bicepsövningen.. Kommer säkert gå bättre i framtiden då man säkert blivit van med att biceps redan fått sig en körare innan man ens börjat att träna dem!

Men annars var det inte så mycket annorlunda än vad det brukar vara, dock missade jag sista bicepsövningen eftersom vi hade ett tight tidsschema och vi skulle dra hem vid 15.30!

Och jag som trodde att gårdagens pass var det sista, men ikke!
Vi ska ta oss ännu en sista träningsdag, så jag endast missar framsidalår, mage och traps!

Så jag kommer att återkomma lite senare med sista träningspasset som kommer bestå av Axlar, Triceps och lite vader!

Hörs tills dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar