torsdag, juli 30, 2009

Näst sista passet!

Dagens pass bestod av baksida lår och mage som muskelgrupper!
Jag höjde vikterna på första övningen med ca 20 kg (Enbenspressarna), och det gick riktigt lätt! Gjorde runt 13 reps på 150kg med ett ben, riktigt nöjd måste jag säga!

Dagens pass var helt klart det bästa benpasset jag haft sedan jag kom hit, och inte omöjligt att det var mitt bästa sedan jag började träna!

Efter enbenspressarna vart det benböj i hackliften, efter de tyngre vikterna på enbenspressarna höjde jag ingenting här, utan körde på som vanligt! 6 20kgs plattor på första settet, 6 20kgs plattor plus 2 10kgs på andra för att på tredje höja med 2st 20 kgs plattor!

Efter hackliften fumlade jag mig med allt trycka jag hade i mina ben till de lösa vikterna för ballerina squatsen! Inga tyngre vikter här, alla fyra setten tränade jag på 60kg (40+stång), nästan superset, nån minuts vila mellan varje set.

Efter den vart det tunga sköna liggandes hamscurls, efter jag gått igenom 2 hårda set, blev jag tvungen att få ur trycket i mina ben i några minuter innan jag avslutar med de 2 resterande setten! Efter dessa två sista set fick jag lov att koncentrera mig för att inte spy på gymmets gold, jag hade gått igenom dessa övningar riktigt tungt och riktigt snabbt utan att riktigt hämta andan, så jag var rätt illamående!

Det var bara en magövning innan jag valde att hälla i mig gainern och stretcha ett lite längre tag än vanligt!

Sedan har resten av dagen bestått av tv, tv, äta osv. Imorgon är det min sista träningsdag eftersom det är vila på fredag, och då ska vi ut på lite party, och jag drar ju hem på lördag.. Så sista dagen imorgon!

Då tränar jag rygg och biceps!
That's right, jag har gjort ännu ett nytt schema, som är mycket enklare.. Det är verkligen svårt med all denna schemaläggning!

Hörs imorgon!
Kanske kommer upp en sista film från LA Fitness!

Peace!

4 kommentarer:

  1. Lägger du upp schemat här? så vi får se? kiitos paljon!

    SvaraRadera
  2. Jarå, när jag skrivit klart det på datorn kommer jag att lägga upp det här på bloggen =)

    SvaraRadera
  3. Gött med rediga benpass. Man ska fan behöva kryckor för att ta sig hem från gymmet :)

    SvaraRadera
  4. Till Anonym:
    Hehe det kan jag lova att det är!
    Verkligen, man ska stapla sig från övning till övning! =)

    SvaraRadera