onsdag, juli 15, 2009

Plötslig vilodag, Miami och funday!

Idag blev det tvärt en vilodag för vår del, och vi bestämde oss får att dra och kolla in en massa köpcentrum osv i Miami! Ska bli intressant och roligt att se vad man kunnat köpa om man var proffs, rik eller hade en massa pengar över huvudtaget!

Nu när man har ett schema som är dagsplanerat spelar det inte så stor roll när man tar vilodagar, det är bara att ta dagens pass imorgon istället. Med andra ord blir det Triceps/Biceps imorgon!
Jag är verkligen riktigt peppad på det nya passet, jag tror till 110% på att det kommer få upp min bröstmuskulatur, vader och få ryggen bredare!

Jag kan inte träna om jag inte tror på det jag använder mig av, t.ex. scheman eller kostillskott, det går bara inte.. Men om jag tror på det, och även om det inte fungerar i praktiken, så fungerar det för mig bara eftersom jag tror på det så mkt.. Endast psykiskt med andra ord =)

Igår på gymmet sprack en av mina shakers, det var första gången det någonsin hänt under mina fyra år på gymmet. Jag har aldrig sett det, jag hade som tur var bara vatten i den, och när jag släppte den till marken innan jag skulle köra ett set benpressar, så sprack bara plasten.. Riktigt konstigt xD

Aja nu ska jag ta och göra mig i ordning!
Tror detta blir en rolig dag helt klart,
Träna hårt där hemma! =)
Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar