söndag, juli 19, 2009

Riktigt lugnt idag!

Idag är det verkligen en lugnt vilodag, jag förstår inte hur jag kan ha så sjukt mkt träningsvärk överallt?!
Tror att min kropp under dieten inte orkade få träningsvärk eller något, för nu denna vecka har jag ont överallt!

Det jag gjort idag är att vaknat, gjort frukost, ätit, sett på tv, lagat mat, och nu ska jag äta igen xD
Dessutom är det kanske amerikas sämsta tv-dag idag.. Har typ tittat på "Worlds strictest parents", och av det blev jag bara irriterad p.g.a. de sjuka föräldrarna. Varje dag blev ungarna tvugna att städa sitt rum från topp till tå, och föräldrarna vart lite småsura över att det var lite damm mellan persiennerna...

Synd att man har vilodag idag, annars hade man fan pressat på bra efter de där föräldrarnas betéende!

Nu verkar det som att Scrubs börjar iaf, det är bättre än de andra programmen jag sett hittils, ikväll lär det bli nån fet buffé eller nått ryktas det om! Och på torsdag om det är bra väder kommer vi dra till Universal Orlando Resort! Kommer säkerligen bli riktigt kul och minnesvärt! =)

Hörs lite senare! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar