torsdag, augusti 20, 2009

Första skoldagen!

Japp första skoldagen på sista året.. Bättre sent än aldrig att ta studenten, och vad gör 2 år extra under ens hela livstid? Jadu inte har jag någon aning i alla fall, dessa (snart) tre år har dessutom gått galet snabbt! Skönt att träffa klassen igen, prata lite och sedan gå igenom årets alla planeringar!

För er som inte vet hoppade jag av 2an av en annan gymnasieutbildning, eftersom jag inte riktigt tyckte att det var rätt linje, och för att klassen var rätt stökig... Riktigt jävla stökig faktiskt!
Men nu tar man snart studenten och med BRA betyg ist för knappt några alls! =)

Dagens pass orkar jag inte ta upp så noga, men det gick väl OK idag med, om det berodde på att jag bara är i en formsvacka eller om det berodde på att skolan just börjat har jag ingen aning. Dock är jag skadat glad att jag har vila imorgon! =)

Tränade axlar triceps idag, och jag hade ett mkt bra tempo jämfört med gårdagens ryggpass, och det kändes som ett stort plus iaf.

Tränade vader också, jag har denna vecka gått in för att träna vader varannat pass, bara för att försöka mig på en ny idé. Ett nytt "vad-upplägg" och hittils tycker jag att det funkat finfint!

Imorgon blir det nog en halvdag på skolan igen, sedan får man se vad man hittar på!

Hoppas alla tänar på bra och som de ska!
Peace!

8 kommentarer:

  1. Vad för linje går du nu och vad för linje hoppade du av innan?
    Kan tänka mig att du sticker ut mycket i skolan. Lär vara grövst med stor marginal! :D

    SvaraRadera
  2. Härligt för dig att börja skolan! Vad pluggar du för något?

    SvaraRadera
  3. tjena David! sjukt imponerad av dig! Jag skulle vija se en video där du kör bänkpress, det vore kul! varför inte maxa då?;) vad maxar du i bänk föresten?

    lycka till i frmtiden!! ;D

    SvaraRadera
  4. Hur är det nu med träningen? Tagga upp nu som jag brukar säga! Du är ju en av anledningarna till att jag far och sliter på gymmet! =)

    /Simon

    SvaraRadera
  5. Till anonym 1:
    Jag hoppade av ledarskapsprogrammet på dragonskolan just för att klassen inte var draggens bästa genom tiderna, och jag var skadat skolles efter 9an. Det resulterade i många dåliga betyg och jag såg inte någon annan utväg än att hoppa av i andra klass!

    Nu studerar jag på John Bauer Gymnasiet här i umeå, och jag går IT/Media som inriktning! Hur bra skola som helst, och hur bra linje som helst om man gillar media och it xD

    Haha det finns inte så många byggare på en it skola som JB =)

    SvaraRadera
  6. Till Tobias!

    Japp det känns faktiskt bra, jag studerar it och media på John Bauer Gymnasiet här uppe =)'
    Sjukt bra skola och inriktning =)

    SvaraRadera
  7. Till Anonym 2:

    Haha jag förstår att du vill det, har ju som inte bästa utförandet när jag tränar tungt xD
    Men utförandet får brista när man vill bli grövre har jag just fått lära mig där borta i usa =)

    Jag maxar ju inte på bänkpressen eftersom jag inte är intresserad av just max-styrka över huvud taget.

    Tack hörru! =) Detsamma!

    SvaraRadera
  8. Tjena Simon!

    Jo jag vet, har haft vila idag, och jag har varit småsjuk.. Imorgon är det dags igen, framsida lår om jag känner mig bättre!
    Kanske bara varit denna sjukdom som smygit sig på och gjort mig "otaggad" på att äta osv!

    Hoppas det ! =)
    Kör på Simon!!

    SvaraRadera