torsdag, augusti 06, 2009

Fotning, vilodag och beach!

Idag vart man fotad efter intervjun jag gjorde igår, vi var bara i gymmet och jag gjorde nå randomövningar som fotografen tyckte att jag skulle göra. Men det blev säkert bra det där, hon vet ju bäst =)

Lite svårt med ljussättning osv, det är ju ganska mörkt i friviktsrummet, men vi var också på nedervåningen och maskinerna + stretchrummet.

Sedan efter fotningen stack jag snabbt hem för att käka upp resten av frukosten som jag inte han med att äta eftersom jag fick stressa mig iväg dit bort.

Efter frukosten gick jag på datorn och chillade ett tag innan det vart dags för lunch, endast pasta och korv, men det är gott det med =) Sedan vart det dags för stranden, och vilket perfekt och skönt väder det varit idag vid havet, perfekt med vind, inte för varmt, och inte för kallt!

Vattnet är inte allt för varmt här uppe, men det funkar, bara man har modet att doppa sig!
P.g.a. den sköna blåsten var det stundtals riktigt godkända vågor!

Man tog sig friheten att äta en 150g burgare och pommes!
Lätt värt det, jag hade ju liks spelat en match volleyball med simon och andreas, vi vann naturligtvis, men matchen gick dock till ett avgörande och tredje set. Men där var det andra laget chanslöst ;)

En riktigt värd vilodag med mycket skratt och glädje, och fyfan vad skönt det är att vara hemma igen, det känns verkligen riktigt bra! Och vi har ju ett sådant bra väder, så jag saknar inte mkt mer än personerna från Florida, annars är det bara härligare här =)

Kan knappt vänta på att få träna axlar och triceps imorgon!
Hoppas alla haft en skön dag!
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar