torsdag, augusti 13, 2009

Vilodag, ojoj!

Inte världens bästa vilodag, har inte gjort någonting förutom att ligga framför datorn, ätit dåligt och sovit! Nästan så jag skämms, ikväll ska jag laga nå bra käk till imorgon och göra veckans pass på Axlar/Triceps!

Jag ska mörda mig i gymmet imorgon, jag hatar då det går dåligt som det gjorde igår. Och dagens hängiga och ointressanta vilodag har inte gjort mig mer glad! Eller iofs har jag nog aldrig skrattat så mkt under en dag, eftersom jag sett runt 6-7 avsnitt av säsong fem av Seinfeld, och det blir bara roligare och roligare!

Måste bara nämna att jag älskar då George föräldrar börjar gräla, och George farsa ryter till så skönt! =D

Nu ska jag ta och koka lite ris, under tiden lyssnar jag på Nordman - Ännu glöder solen, förbaskat bra musik under vissa tillfällen!

Aja, imorgon blir det garanterat en bättre och skönare dag för oss alla =)
Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar