tisdag, september 15, 2009

BAMBADABING!

Hehe nu snart ska man dra till skolan, har just dragit i sig frukosten som bestod av en liten whey shake, 5 st ägg i en äggröra å nå kaviarmackor... Galet saftigt, och så ser alltid min frukost ut!

På JB där jag går skola har vi alltid endast 2 lektioner per dag, dock är varje lektion 3 timmar fast med 30 minuters rast emellan. Så jag har en lektion idag, sen äre dags för träningen =)

Känner mig riktigt utvilad med dagens välbehövliga sovmorgon, fast jag gick ändå och la mig ganska tidigt, fick runt 10 timmars sömn iaf!

Dagens pass är som sagt rygg och biceps, lätt dock, inte lika kul som att få mata upp vikterna som jag märkt många läsare stör sig på att jag gör xD ;) Men det är ett fritt land, kom gärna med era tips och klagomål, men jag vett att detta funkar för mig, det sliter också.. Men därför har jag dessa lätta veckor =)

Återkommer efter passet! Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar