tisdag, september 15, 2009

Nu är man på G igen! =D

Det gick så bra idag, att jag inte ens kunde hålla mig ifrån att mörda mig riktigt ordentligt på träningspasset! Kände direkt efter uppvärmningssettet på 60 kg i marklyften att det skulle bli ett sjukt pass! Kör ju inte med nån prestationshöjare nu, så jag är förbluffad helt klart, och riktigt taggad på morgondagen!!

Börjar ju med ryggen naturligtvis, och marklyften som jag sade i texten ovan (dock går jag inte ner med benen någonting, så det kallas inte riktigt marklyft):
60kg x 25
100kg x 20
140kg x 15 Här kände jag att det inte skulle bli ett högrepspass!
170 x 7

Chins:
Kroppen x 10
kroppen x 10
kroppen x 10 Är som inte så stark i chins som de felsta som känner mig vet...

T-Bar rodd:
80kg x 14 Inga problem, gick riktigt enkelt..
100kg x 12
120 x 10 Tappade greppet lite vid 7 reps, men direkt upp med en 3a till!

Latsdrag i maskin:
65kg x 12
70kg x 10
75kg x 10 Kör riktigt snabbt tempo, lätta vikter mer fokus!

Enarmslatsdrag i cable sittandes (aka. Cennys övning)
45kg x 12 Kändes lite för tungt för att få riktig kontakt..
40kg x 12 perfekt vikt
40kg x 12 no comments.

Latsdrag fast med smalt grepp
60kg x 12
60kg x 10 Nu var jag helt slut, och var riktigt jävla nöjd med ryggpasset!!

Bicepspasset var också helt fenomenalt! Helt otroligt nöjd, men alla viktigpettrar som är experter skulle ju skratta åt mig såklart =)

Bicepcurl:
25kg x 8
27,5kg x 7
32,5kg x 5

Hammercurl:
37,5kg x 9
40kg x 8
42,5kg x 7
47,5kg x 4 haha det var Cenny som tvingade mig att svinga dessa jävla bjässar, som sagt formen på dessa vet ni som vet hur jag kör.. inte så bra, men satan vad det tar för mig.. Kan knappt bärga mig efter några veckor med detta träningsätt!

Sittande z-stångscurl:
30kg x 10
30kg x 10
Lägger in 10kgs hantlar och kör emellan detta set tills jag är död.
30kg x 7
Lägger in samma sak igen, tills jag dör igen.. Ryser när jag kör tills jag inte orkar ett litet reps till!

Stående Bicepscurl i cable med brett handtag:
40kg x (räknar inte, tills jag dör)
40kg x (samma sak)

Efter detta pass, stretchin nere i stretchrummet, snack med Cenny och sedan cyklar vi hem.. Riktigt galet pass, är så jävla glad ikväll.. BAAAM!
Imorgon äre Axlar och Triceps på schemat, och jag hoppas det kommer gå minst lika bra!! =D

Sov gott!! =)

2 kommentarer:

  1. Sluta slacka med uppdateringarna, allt går i vågor, dock skapas även inspiriation av att skriva och visualisera sina prestationer, inte minst för sig själv i efterhand :D

    Så mer texter & film klipp!

    Keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. Haha sorry mannen, har en liten usel förklaring på inlägget efter detta xD

    Filmklipp måste komma ett nytt snart igen det lovar jag =)

    Detsamma, kör hårt!!

    SvaraRadera