måndag, september 14, 2009

Sömnig vilodag!

Har börjat lägga mig tidigare sedan förra veckans halvtaskiga dagsrytm, gick och la mig efter 00.00 iaf tre, fyra dagar.. Och det kändes under helgen och även in nu på denna vecka!

På skolan fick vi redan välja ut alla student "saker" man skulle köpa inför studenten, som att fixa upp hatten som man vill ha den osv.. Köpte den "bästa" hatten, iaf den som sades ha bästa kvalitén och hade mest detaljer. Hehe nästan så att man kände lite fest stämning då alla snackade om hur det skulle vara på studenten osv =)!

När jag kom hem käkade jag och la mig för att se på tv, dock somnade jag typ efter 2 minuter... Hoppas jag snart blir piggare igen, har kännt denna "trötthet" på senaste tiden innan gymmet också.. Aja nu blire att käka lite mer, ta det lugnt och sitta vid tvn tills jag lägger mig =) Eller så blire en massa Seinfeld.. Kan inte beskriva hur bra det är när man följer hela serien, George och Kramer.. Det blir inte bättre xD

Imorgon finns det chans att jag tar ett tidigt träningspass innan skolan, eftersom jag börjar 12.30, men vi ser ju =) Rygg och Biceps på passet, känner mig lite mer taggad än vad jag gjorde igår!

Kom ihåg att sova också!
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar