tisdag, september 22, 2009

Endast baksida lår!

Dock inte "Endast" eftersom det vart ett helt klart bra pass, fast Cenny inte var med denna gång! Simon var iaf med och kollade så att jag inte tog ut mig för mycket hehe ;) Nämen riktigt bra pass med tunga vikter och halvrepsare, precis som det ska va xD

Har ätit som en galning idag också, varit riktigt matglad och är inne på dagens 6e stora portion mat =) Funderar på att träna 2 dagar och vila en istället för 3/1 som jag tidigare kört.. Men imorgon är det ju överkropp igen så under sådana tillfällen tror jag att det kan gå vägen att träna 3 dagar i rad!

Annars förutom träningen har det varit en riktigt slapp dag, sittandes vid datorn och mest snackat med folk! På gymmet träffar jag Leffe som bara är nån vecka från SM, och jag tycker att han ser bara bra ut! Tror att när vattnet försvunnit från laddningen kommer det sitta fint!

Här är statsen från dagens pass i alla fall!

Liggande enbenspressar:
80kg x 15
120kg x 13
160kg x 10
180 x 7

Benböj i smithmaskinen:
140kg x 19 Gick väldigt enkelt, väldigt enkelt som sagt..
170kg x 14 Tyngre såklart, men kändes mkt bättre än de första =)
200kg x 8 Fick pressa på rejält där i slutet =D

Ballerina squats:
Var sjukt trött efter benböjen, så det vart 4 set på samma vikt 80kg..

Hamscurl:
40kg x 17
45kg x 15
50kg x 13
55kg x 11 Riktigt bra avslutning och bitigt värre i baksidan altså xD Det kändes seriöst som att nått bet mig där bak i låret =O

En lång och givande stretchning, gainern dricks upp och lite dösnack med Simon innan vi ger oss iväg hem! Helt klart en godkänd dag, har jag inte allt för mkt träningsvärk från dagens pass, blir det nog rygg imorrn, värsta träningsvärken kommer ju dag 2 efter passet så vi får se om det går =) Kör på hårt ni andra!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar