onsdag, september 23, 2009

Onsdag 23 September

Jag sitter just nu på skolan och har rast, har min proteinshake till höger om mig och ska snart värma dagens andra mål.. Läser på Aftonbladet om Zlatans senaste match och hans alla framgångar hittils i Barca.. Man kan inte annat än inspireras av honom, hur han fan har kämpat och ALLT han åstadkommit på bara några år..

Han har verkligen gått från INGENTING till ALLT! Och den som inte ser upp till en sådan person vet jag inte vad det är för fel på, jag läser hans ord "Man får inte glömma att det ligger en massa jobb bakom." "Inte konstigt att vi är ett så bra lag." "Jobbar man hårt får man betalt för det", det kanske inte funkar så i alla fall, men det har verkligen gjort det för Zlatan. Vare sig man bygger muskler, spelar fotboll eller åker snowboard blir man inspirerad av dessa ord! Du är KUNG Zlatan, du är inspiration!

Längtar till dagens hårda JÄVLA pass alltså, det ska göra ont i all ära!

Återkommer senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar