tisdag, november 03, 2009

Hej alla!

Har haft ett uppehåll (från skrivandet) nu i över en månad.. Och måste säga att det varit grymt skönt att bara skita i att skriva när man kommer hem efter träningen! Dock börjar man också sakna att skriva av sig samtidigt, och nu har jag hittat motivationen igen! =)

Har faktiskt hänt en hel del sen jag slutade skriva, bland annat har jag börjat träna senare på kvällarna, vilket kommer resultera i att jag kommer skriva mina blogginlägg dagen efter, på första rasten!

Har bland annat fått lite kommentarer här och på Youtube där en person till och med frågar om jag fortfarande lever, och att han till och med funderade på att ringa mig, trots vi inte känner varandra. Grymt fint meddelande, kul att många bryr sig!! Tummen upp!

Och likväl som jag antar jag att alla kör på hårt som vanligt? Eller kanske hårdare? Jag hoppas då det!

Har gått upp lite i vikt, (113,4kg) är starkare än någonsin men jag har dock haft ett litet uppehåll sen fredagspasset, men imorgon startar jag igen!! Har känt att leder, och muskler ska få sin lilla extra vila som de inte fått nu på ett tag! Har börjat träna 2/1 dessutom, i alla fall på de veckor jag kör TUNGT! Och på de veckor jag drar upp på repsen och utförandet tränar jag 3/1. Ska börja med varannan vecka tungt och varannan lätt hade jag tänkt.

Nu när mörkret har lagt sig över vårt avlånga land känner jag mig MYCKET tröttare än vanligt också, och jag förstår att jag inte är ensam heller.. Därför hoppas jag denna blogg nu kommer kunna motivera er och mig nu under de hårdaste tiderna, då depressionen kan komma!

Nya rekord är satta dessutom, gjorde ett nytt bänkrekord på 150kg x 5 förra måndagen, gjort 180 x 10 i fria benböj och samma på fria marklyft! Mina rom vetja inte om man kan godkänna, hehe men det känns helt ok!

Imorgon tränar jag rygg och biceps, let's go!

8 kommentarer:

  1. Äntligen är du tillbaks David :) Har kollat efter nya inlägg här nästan varje dag, blev aningen paff idag när det hade kommit ett inlägg! Skönt att du lever och tränar på för fulla muggar, var nästan rädd det hade hänt nåt eftersom du inte har uppdaterat bloggen :\

    Ser fram emot lite nya videoklipp och bilder framöver!

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Killen som trodde du var död :)3 november 2009 kl. 23:28

    Äntligen är du igång igen :) Du får en grymt taggad! WEII!!

    SvaraRadera
  3. Kul att du e back och att det går bra!

    Kör hårt!

    SvaraRadera
  4. Till Anonym:
    Jajjemen nu är jag tillbaka!
    Haha det kan jag tänka mig att du vart faktiskt, ja du var inte ensam att tro att nått hade hänt.. Men så är det inte xD

    Tack! =)

    SvaraRadera
  5. Till Killen som trodde jag var död:
    Haha har väl alltid varit igång, bara att jag inte orkat skriva ;) Men det blir mer av det nu igen =)

    SvaraRadera
  6. Till Kenny:
    Kul att höra, kör på själv du =)

    SvaraRadera
  7. Måste bara fråga, vad menar du med när du skriver att du kör 3/1 och 2/1?

    SvaraRadera
  8. Med 3/1 menar jag att jag tränar tre dagar och vilar en dag för att sedan träna igen osv =)

    SvaraRadera