fredag, december 04, 2009

Det är med sorg och lite ilska jag säger..


att gymmandet vart indraget idag.. Eftersom USM hade nått personaljippo och stängde två timmar tidigare än väntat.. =/ Var ju så trött när jag fick smset och vart ändå arg, eftersom jag hade min powernap, så jag drömde arga mardrömmar!

Om jag inte varit så trött, hade jag liknat denna snubbe..

Haha men som vi alla vet, är det under vila vi växer, och vi måste försöka ta med oss någonting bra från det dåliga! Dock stämmer inte detta i alla fall, naturligtvis, men oftast blir man gladare när man är positiv till saker!

Aja, det blir ju inte svårare än att ta dagens pass och flytta det till morgondagen! (=

Hoppas ni får en trevlig fredagkväll i alla fall, tänk på att det kommer en morgondag ;)

OUT

En skön låt också, som får en att tänka om, och känna sig gammal..




2 kommentarer:

  1. det sämsta med USM är ju deras öppettider. De kan ju börja sin personalfest kl 20 istället. Jag har kommit dit 2 ggr för att sedan få vända i dörren pga. att det var dagen före nån obetylig helgdag. Jag skulle inte bli förvånad om de skulle stänga tidigare för att det är kanelbullensdag...

    SvaraRadera
  2. Amen to that bro!
    Visst.. De har öppet 365 dagar om året, men knappast 24 timmar om dygnet om man säger så!

    De borde anställa mig för de riktigt dåliga tiderna, för jag skulle sitta där glatt, tjänat lite pengar och även göra medlemmar glada att de har öppet! =)

    Har också kommit dit då dom stängt, och det är alltid lika förargligt, ibland är man ju så taggad att man drar på ett annat gym xD

    Aja får pumpa hårt idag istället!

    SvaraRadera