lördag, juli 11, 2009

Tävlingsdag, BAAM!

Jao!
Nu har man just kommit hem från förbedömningarna, och det var väääldigt jämt om jag får säga det själv!
Har ingen aning om hur ställningen är just nu, alla hade sina bra sidor och alla hade väl saker som de behövde förbättra också förstås!

Jag är yngst i Novice Heavyweightclass, där jag tävlar, sen näst yngst är min kompis Adrian som är 23, och resten är däromkring 23, 25år.. Dock var det en snubbe som var närmare 40 skulle jag tro, och hans ansikte såg ut som om han hade på en "Scream" mask.. Jävla avlångt och STOR haka minst sagt xD Han var dock trevlig!!

I pumprummet var det en snubbe som gick runt och filmade alla som pumpade upp sig, hahah, det var lite småskoj från början... Sen efter ett tag vart han ganska dryg när man själv ville koncentrera sig lite mer..
Han filmar till NPC filmen som man för övrigt för köpa för 40dollar efter tävlingen, dock kommer den om typ 2 månder!? Sög ju!

Det vart lite småstressigt för mig innan vi skulle ut på scenen, eftersom jag helt plötsligt började känna mig pissnödig just när vi stog "backstage", men jag hann springa till närmsta toalett och tömma på nerverna innan vi gick ut. Just innan vi skulle gå ut på scenen fick jag också reda på att killen som skulle stå framför mig på led hade typ hoppat ur eller nått, så jag vart först ut!

Men just när jag ställer upp mig för "inspektion" släpper allt pirr och jag tycker att det var lite småskoj att stå där uppe! Inte vart det tråkigare heller när några i publiken började heja på mig och skrek saker som "Come on 47, you got it", "Thats your pose 47", "Woow that back is awsome 47, way to go" och en massa sådana saker!

Så innan jag visste ordet av var det dags att posa de sista 15 sekunderna innan vi skulle gå av scenen.. Det var kul!

Men som sagt, det var jämt, och vi var sju bra tävlande i denna klass, ska bli kul att se hur detta slutar ikväll!

Imorgon vet ni svaret, eller sent inatt!

Tack för alla sköna kommentarer på förra inlägget, tack för alla härliga lyckoönskningar!

Sweden for the win! =D

Ajuste en lite titt på mina sjukt goda "små" laddningsmåltider, bestående av havregryn, vindruvor, choklad proteinpulver och lite vatten, banan och lönnsirap! xD

Riktigt gott efter denna diet!


10 kommentarer:

  1. Hoppas du vinner, skönt att du fått så bra kommentarer, nu är det juryns tur :) lycka till

    SvaraRadera
  2. Har du inga bilder på prejudging? Skulle vara så intessant o se.. lycka till på evening show!

    SvaraRadera
  3. SKRIV DIREKT NÄR DU VET HUR DET GICK!!

    Kommer hur som helst va uppe till 07.00 pga ufc hehe.

    / Cenny

    SvaraRadera
  4. Till Fidel:
    Tack mannen, det hoppas jag med, då kan jag verkligen pusta ut och känna mig lugn, och nöjd med dieten och så. För jag vet att jag hur som helst är i bäst form av alla, det är inget snack!

    Nu är det juryns tur, Adrian sa nått i stil med att de hade ställt två killar lite längre ut som fick vänta ett tag innan de poserade, eftersom de redan var "klara" vinnare.. Eller nått sånt..

    Det trodde inte John och Saul, så chansen finns helt klart!

    SvaraRadera
  5. Till Anonym:
    Tyvärr, man får inte ha med sig sin kamera in dit! Och egna bilder blir oftast ganska kassa om jag får säga det själv..

    Eller alla bilder blir kassa på mig =D ;)

    Tack för visat intresse dock, lär komma upp på Muscular Development inom kort, 2 dagar säkert =)

    SvaraRadera
  6. Jag gör så Cenny maa man! =D
    Hoppas du kör på hårt nu under tiden jag är borta, jag kommer hem om 3 veckor exakt, då vill jag fan se lite results =D

    Nu ska jag ta och hämta hem en staty till Sverige och Umeå!

    Umeå ska upp på svenska "byggarkartan" igen!

    SvaraRadera
  7. och btw


    BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!



    / C

    SvaraRadera
  8. nu är det sent inatt!
    du vann va?! :D

    förresten 47?

    /opål

    SvaraRadera
  9. Till Opål:
    Njaa det gick inte som man trodde att det skulle gå.. =/
    Men vi har våra teorier om vart allt gick fel osv.. Men jag är glad över att jag tävlat och den fysik jag uppnått ändå!

    Var inte bäst idag helt enkelt!

    SvaraRadera