tisdag, augusti 04, 2009

Hams och Traps!

Pheew jobbigt pass idag, var lite övertaggad tror jag!
Börjar dagen med att först äta lite havregryn som jag värmer i mikron plus en banan och kaseinshake!

Väntar typ 45 minuter innan jag trycker i mig mitt andra mål innan träningen och det blev pasta och korvstroganoff på tallriken!

Efter den måltiden var jag såklart ganska spak eftersom jag ätit så mkt på kort tid, så jag la mig på sängen ett tag för att fokusera lite på passet, gå igenom övningarna osv.

Runt 30 minuter senare intar jag brutal fxn, eaa fxn och kreatinet och börjar bege mig mot gymmet!

Första övningen är liggande enbenpressar som ni kanske vet vid detta slag, gjorde en 8a på 140kg på sista settet.

I hackliften tränade jag första settet på 120 kg, andra och tredje körde jag båda på 140kg!

Som tredje övning, ballerina squatsen, 60 kg fyra set, 14 reps per set! Börjar verkligen bli vig av denna övning nu! Skönt med resultat!

Sista övningen kör jag 6 set på hamscurlen, varav jag supersettade mellan det sista tyngsta settet och de två resterande setten!

Efter hamsen gick jag upp och tränade mina traps, en övning som vanligt, rullande shrugs, 6 set!

Återkommer senare om vad som händer mer idag!

Nu har man dragit i sig en galet god rullkebab och mår prima måste jag säga, bara en uppladdning till morgondagens rygg och bicepspass! Det kommer vara hårt, verkligen hårt!
Men det är det vi älskar, så det är bara att göra det man älskar med ett leende på läpparna, ungefär som detta leende som ni kan se nedan!

Denna bild beskriver en av mina starkaste känslor under tiden jag tränar, vilket är lycka! =D



Snart dags att lägga sig, men först lite raymond, seinfeld, vänner eller southpark!
Nästan som att vara i amerrrkka igen ;)

6 kommentarer:

  1. Hur ser ballerina squats ut?

    Får tacka för en grym blogg följer den dagligen!

    SvaraRadera
  2. Till Micke:
    Kul att du följer bloggen, och ballerinasquatsen ser du på filmen i detta inlägg -> http://davidsavenberg.blogspot.com/2009/07/baksida-larvader.html

    (Tid 01.01)

    SvaraRadera
  3. Kul att du fortsätter blogga, ger mer motivation än du anar!
    Jag undrar vad du har för tävlingsplaner nu när du har kommit till Sverige, du kanske inte har smidit några planer än?
    Hade varit kul att se dig i tex Lucia någon gång i framtiden!
    mvh Tobias/Giljotinen

    SvaraRadera
  4. Klart att jag fortsätter att blogga!
    Det är skönt att skriva av sig ibland =)

    Nu är det en givande fet bulk som gäller altså!
    Det kommer att vara ett jäkla tag, i alla fall till nästa sommar! Sen blir det kanske att ta det lugnt, för att sedan börja deffa till hösten och ställa upp på Lucia 2010!

    THats my main plan right now!
    So you will see me there! =)

    SvaraRadera
  5. Grym motivation!! Röstar för övrigt för Vänner innan läggdags!

    SvaraRadera
  6. Haha det vart tyvärr lite soutpark!
    Fast det är också riktigt nice! xD

    SvaraRadera